Nieuw! De OOC-workshop ‘Omgaan met uitdagende klanten’

Moller Autoschade 19
OOCNieuwsNieuw! De OOC-workshop ‘Omgaan met uitdagende klanten’

Iedereen komt het wel eens tegen: lastige of zelfs agressieve klanten aan de balie of aan de telefoon. Om jouw medewerkers beter te leren omgaan met dit soort situaties, biedt OOC de kosteloze workshop Omgaan met uitdagende klanten’ aan. Want rustig reageren kun je leren! 

Ervaren trainers, praktijkgerichte aanpak

De workshop wordt geleid door twee ervaren trainers die je medewerkers waardevolle technieken aanreiken om klantrelaties te versterken en professioneel te blijven in elke situatie. Daarbij staan de  eigen leervragen centraal. Concrete voorbeelden uit de werkpraktijk komen uitgebreid aan bod. Met als doel om jouw medewerkers het zelfvertrouwen te geven om op een goede manier met dit soort lastige situaties om te gaan. 

Praktische informatie

De workshop kan gevolgd worden in één dag of in twee avonden en wordt gegeven in Nieuwegein. Bij voldoende deelnemers (8 tot 12 deelnemers) is een incompany training ook mogelijk. Vooraf nemen de trainers contact op met jouw medewerkers om naar actuele gebeurtenissen te vragen. Deze worden dan meegenomen in het programma, zodat de training perfect aansluit op de werkrealiteit van jouw team. 

Interesse?

De komende workshops met open inschrijving zijn overdag in Nieuwegein op:
– dinsdag 15 oktober 2024
– maandag 4 november 2024. 

 Wil je je medewerkers individueel aanmelden voor de workshop, of liever als bedrijf inschrijven voor een incompany training? Klik dan op deze [link]. Wacht niet te lang, want de plekken zijn beperkt! 

Meer informatie