Omgaan met uitdagende klanten. Rustig reageren kan je leren!
Heb je wel eens te maken met ontevreden klanten aan je balie of aan de telefoon? Voel je irritatie bij het omgaan met lastige klanten? Wil je beleefd blijven, maar vind je het soms moeilijk? Vraag je je af hoe je het beste kunt reageren? En heb je behoefte aan effectieve strategieën om professioneel te blijven in elke situatie? Volg dan deze workshop!
Wat leer je in de workshop?
Leer omgaan met lastige klanten tijdens onze actieve workshop. Ontdek handige technieken om rustig te blijven en goed te communiceren, zelfs in uitdagende situaties. Onze ervaren trainers geven praktische tips en voorbeelden uit de praktijk, zodat je zelfverzekerd kunt reageren op verschillende uitdagingen met klanten. Meld je nu aan en verbeter je vaardigheden om klantrelaties te versterken en professioneel te blijven in elke situatie!
Over de workshop
De workshop wordt geleid door twee ervaren trainers. Zij kunnen vragen direct omzetten in herkenbare situaties. Hierdoor wordt er niet alleen gepraat, maar is de workshop actief omdat je direct aan de slag gaat met jouw leervragen. En dat met plezier, omdat leren leuk mag zijn. Zo onthoud je de stof beter en kan je het geleerde direct in de praktijk brengen.
Praktische informatie
Deze workshop kan je volgen tijdens één dag of in twee avonden en wordt gegeven in Nieuwegein of bij voldoende deelnemers (8 tot 12 deelnemers) bij jullie op het bedrijf. De trainer neemt vooraf contact met je op om naar actuele gebeurtenissen te vragen. Deze worden meegenomen in het programma. Onze ervaren trainers zorgen voor een leuke leerervaring met voorbeelden uit de praktijk, theorie, oefenen en mini-workshops in kleine groepen.
De komende workshops met open inschrijving zijn op:
– dinsdag 15 oktober 2024 overdag in Nieuwegein.
– maandag 4 november 2024 overdag in Nieuwegein.
Schrijf je vandaag nog in voor onze workshop ‘Omgaan met uitdagende klanten’ en ontdek hoe je met zelfvertrouwen en professionaliteit iedere situatie de baas blijft!
Meer informatie en aanmelden
Wil je agressie herkennen en leren hoe je hiermee kan omgaan? Neem contact met ons op voor een voorstel op maat. Jij wordt de expert in omgaan met uitdagende klanten!