Omgaan met uitdagende klanten. Rustig reageren kan je leren!
Leer hoe je effectief kan omgaan met veeleisende en lastige klanten. Je krijgt technieken aangereikt voor het omgaan met conflicten, duidelijk en zelfverzekerd communiceren, en negatieve situaties ombuigen naar positieve klantervaringen. Schrijf je nu in!
Wat levert deze workshop jou op?
Tijdens deze interactieve workshop leer je omgaan met lastige klanten. Ontdek handige technieken om rustig te blijven en goed te communiceren, zelfs in uitdagende situaties. Onze ervaren trainers geven tips en voorbeelden uit de praktijk, zodat je zelfverzekerd kunt reageren op verschillende uitdagingen met klanten. Je verbetert je vaardigheden om klantrelaties te versterken en professioneel te blijven in elke situatie.
Over de workshop
De workshop wordt geleid door twee ervaren trainers. Zij kunnen vragen direct omzetten in herkenbare situaties. Hierdoor wordt er niet alleen gepraat, maar is de workshop actief omdat je direct aan de slag gaat met jouw leervragen. En dat met plezier, omdat leren leuk mag zijn. Zo onthoud je de stof beter en kan je het geleerde direct in de praktijk brengen.
Wat kun je verwachten?
o Theorie én praktijk: met praktische oefeningen zoals rollenspelen.
o Direct resultaat: tips en vaardigheden om meteen toe te passen.
o Handige handvatten: voor meer zelfvertrouwen in klantcontacten.
Praktische informatie
Deze workshop kan je volgen tijdens één dag of in twee avonden en wordt gegeven in Nieuwegein of bij voldoende deelnemers (8 tot 12 deelnemers) bij jullie op het bedrijf. De trainer neemt vooraf contact met je op om naar actuele gebeurtenissen te vragen. Deze worden meegenomen in het programma. Onze ervaren trainers zorgen voor een leuke leerervaring met voorbeelden uit de praktijk, theorie, oefenen en mini-workshops in kleine groepen.
Meer informatie en aanmelden
Wil je agressie herkennen en leren hoe je hiermee kan omgaan? Neem contact met ons op voor een voorstel op maat. Jij wordt de expert in omgaan met uitdagende klanten!