
Omgaan met uitdagende klanten
Rustig reageren kan je leren! Ontdek in onze workshop Omgaan met uitdagende klanten hoe je rustig en effectief kunt reageren, zelfs in lastige situaties met jouw klanten.

Generaties in bedrijf
Voor het eerst in de geschiedenis zijn er vier generaties tegelijk aan het werk in Nederland. Dit kan leiden tot onbegrip of conflicten tussen medewerkers. In de workshop Generaties in bedrijf leer je hoe je hiermee om kunt gaan.

Veilig werken op de werkvloer
Elkaar aanspreken is belangrijk om de werkplek veiliger te maken. Maar hoe doe je dat? In de workshop Veilig werken op de werkvloer leren medewerkers elkaar positief te benaderen. Trainingsacteurs spelen op de werkvloer herkenbare situaties na van onveilig of ongezond werken. Vervolgens wordt op een luchtige manier duidelijk hoe je iemand daar wel en niet op aan kan spreken.

Sterk werkgeversmerk
Is het vinden van nieuw technisch personeel een uitdaging? Jouw werkgeversmerk maakt het verschil. Waarom zijn jullie een unieke werkgever? Waar staat jouw organisatie voor? En waarom moeten de beste kandidaten voor jouw bedrijf kiezen? Dit leer je tijdens de workshop Sterk werkgeversmerk.

Boost je bedrijfsresultaten
Ben jij ondernemer in de carrosseriebranche met meer dan 10 medewerkers en wil je jouw bedrijf naar het volgende niveau tillen? Wil je de concurrentie voorblijven en nog betere resultaten boeken? Krijg tijdens de workshop Boost je bedrijfsresultaten handvatten om te sturen op de inzetbaarheid van je medewerkers om zo je bedrijfsresultaten te verbeteren.

RI&E in één dag
Vul onder begeleiding van een deskundige jouw RI&E in en maak je Plan van Aanpak. Tijdens deze workshop krijg je achtergronden van de RI&E mee en hoor je hoe de RI&E niet alleen een papieren verplichting is, maar ook voor jou kan werken.

De kunst van een goed gesprek
Goede gesprekken met je medewerkers zijn een essentieel onderdeel van goed leiderschap. Tijdens de workshop De kunst van een goed gesprek krijg je handvatten om gesprekken helder te structureren en effectiever de communiceren met je medewerkers.