Heb jij weleens te maken met lastige of veeleisende klanten aan de balie of in de werkplaats? Goed nieuws: OOC organiseert opnieuw de populaire workshop ‘Omgaan met uitdagende klanten’! In deze praktische en leerzame workshop krijg je handvatten om professioneel en klantgericht te blijven, ook als het gesprek even stroef verloopt. Je leert hoe je stress herkent en reguleert, hoe je grenzen stelt en hoe je lastige situaties ombuigt naar een positieve klantbeleving.
Wil jij ook met meer gemak en plezier klantgesprekken voeren?
Deze ééndaagse workshop is speciaal ontwikkeld voor medewerkers in de carrosseriebranche die dagelijks met klanten te maken hebben. Denk aan balie- en receptiemedewerkers, schadecalculators en leidinggevenden. Je krijgt inzicht in klantgedrag en oefent met gespreksvoering in uitdagende situaties. Na afloop ga je naar huis met direct toepasbare handvatten. Deelnemers van vorige edities waren unaniem enthousiast: ze voelden zich zelfverzekerder en merkten direct verschil in hun klantcontact. Of je nu aan de receptie werkt of in de werkplaats staat – deze workshop is voor iedereen die met mensen werkt. Rustig reageren kan je leren!
Wanneer en waar
📅 Maandag 2 juni en dinsdag 10 juni 2025
🕜 Van 12.30 tot 17.00 uur
📍 Innovam, Winkler Prinsstraat 3 in Assen
💡 Gratis voor medewerkers in de carrosseriebranche
Deelnemen
Wil je meedoen aan deze gratis eendaagse workshop? Wacht niet te lang: het aantal plaatsen is beperkt. Inschrijven kan hier.