Wat maakt jouw bedrijf uniek om voor te werken?
Waarom zijn jullie een unieke werkgever, waar staat de organisatie voor en waarom zou iemand kiezen om bij jullie bedrijf te komen werken? Elke organisatie heeft unieke eigenschappen om nieuwe medewerkers aan te trekken. Hoe vertalen, vertellen en ontwikkelen we dat verhaal tot een sterk werkgeversmerk, zodat jouw organisatie aantrekkelijk wordt voor de beste kandidaten? Dit hoor je tijdens de themabijeenkomst Sterk werkgeversmerk.
Wat leer je tijdens de themabijeenkomst Sterk werkgeversmerk?
Tijdens de bijeenkomst leer je meer over:
- Op welke manier kun je invloed uitoefenen op hoe potentiële medewerkers jouw werkgeversmerk zien?
- Ik werk voor een klein bedrijf, hoe kan ik klein beginnen en succes boeken?
- Hoe weet ik waar mijn doelgroep zit?
- Hoe versterkt marketing mijn zichtbaarheid als werkgever?
- Hoe kan ik marketing inzetten voor het werven van personeel?
De themabijeenkomst duurt een werkdag. Als je je aanmeldt plannen we in overleg een datum in. Na afloop van een themabijeenkomst kun je gebruikmaken van een online adviesgesprek van twee uur.

ABS Autoherstel Hoogvliet en ABS Autoherstel Den Elzen namen al eens deel aan de themabijeenkomst Sterk Werkgeversmerk en kregen veel nuttige tips. Lees hier meer over hun ervaringen.
Trainer Jako van Middelkoop
De bijeenkomst wordt gegeven door Jako van Middelkoop. Hij is oprichter van het recruitment- en marketingbureau Team Legend. In de afgelopen twaalf jaar hielp hij uitsluitend technische bedrijven met het bouwen van werkgeversmerken en het vinden van nieuwe medewerkers. Daarnaast geeft hij voor diverse brancheorganisaties trainingen over onderwerpen die raakvlakken hebben met recruitment en (online)marketing.